Korzystają z pomocy dydaktycznych zakupionych ze środków finansowych w ramach Programu Laboratoria Przyszłości, p. Anna Glińska-Kupczyk w klasie trzeciej wykorzystała do edukacji matematycznej długopisy 3D. Tematem lekcji były figury i miary. Na zajęciach poprzez zastosowanie długopisów 3d i innych środków dydaktycznych wspierany był rozwój wyobraźni, kreatywności i logicznego myślenia. Uczniowie budowali w przestrzeni figury geometryczne – takie jak kwadraty i prostokąty z pomocą długopisów 3D. Zastosowanie nowej technologii aktywizuje uczniów do działania, rozwija umiejętność współpracy i dialogu. Powstałe figury uczniowie mierzyli za pomocą linijki i odczytywali długości ich boków. Następnie obliczali obwody figur geometrycznych. Poprzez integrację edukacji i technologii trzecioklasiści mogli lepiej utrwalić treści edukacyjne.

Nowinki technologiczne zastosowane w edukacji aktywizują uczniów na płaszczyźnie zarówno edukacyjnej i społecznej, ponieważ chcą dyskutować na ich temat i wymieniać się zdobytym doświadczeniem.
#LaboratoriaPrzyszlosci
#LaboratoriaPrzyszłości